疫情底下搭飛機嘅防護措施

暫時買咗防疫三寶(面罩、掛頸型空氣淨化機、眼鏡),希望拋磚引玉同大家研究吓!

面罩:
專登揀選左貼實額頭嘅面罩。假如我坐係位但係有病人喺側邊行過,病毒唔會喺頭落嚟(其實我都唔知係唔係咁work)。

掛頸型空氣淨化機:
好貴成$900,有啲報告話當你個人唔郁嘅時候有用、有啲人又話唔work(應該無用,但家人已買左),叫做買個安心...

我見有人上機會着晒成套ppe ,第一,我唔知係邊度可以買到;第二,着住會唔會好論盡?可能行行吓kick親; 第三, 大似超過左咁!!!


睇咗英航同CX網站, 知道佢哋會加入HEPA filter (聲稱每2分鐘過一次空氣,質素同手術室相等)。聽住先啦,希望唔好未去到就中招

大家有冇其他裝備推介?

👁‍🗨開左一個倫敦港人圍爐群組
https://www.facebook.com/groups/298736044719254
如果你都諗住起行,不妨交流下

👁‍🗨小編開呢個page係為左分享我嘅移居經驗(估計撞板經驗會比較多)同埋希望係人生路不熟嘅英國識多幾個朋友。我將會係9月頭出發去英國,希望係路上會見到你地!




留言

最多瀏覽

執喼好頭痛!?