執喼好頭痛!?

睇左好多人嘅post、亦都用左唔少時間寫個列表出來。對我來講,因為我一丁友去,所以會帶以下:

🏦- 西裝
- CV 同證書正本 (因為去到影印好貴,所以方便起見會連幾份副本)
- 返工鞋同袋
- 證件相 (英國嗰邊影相又核突又貴)所以建議影定帶去)

🏡
生活用品來講,我見到好多人都提議帶厚砧板、食物等等。個人覺得因為位置有限所以呢類物品都唔會帶去。倫敦唐人街華人市場有得賣電飯煲、雜誌、香港食品等(舊款&價錢比較貴)。

👚
由於英國秋天開始所有地方都開行晒暖氣,所以衣著應該用洋蔥🧅式穿衣法、由短袖衫開始着幾個layer,最外層最好擋雨。所有衣服我會放喺吸塵機式壓縮袋入面,務求可以塞多幾件衫入喼!
集思廣益, 仲有冇其他必需品?

搭邊間航空公司好?
CX econ 30kg 行理 vs BA 23kg
但如果搭premium econ, 咁BA 有46kg又比CX多

👁‍🗨小編開呢個page係為左分享我嘅移居經驗(估計撞板經驗會比較多😓)同埋希望係人生路不熟嘅英國識多幾個朋友。我將會係9月頭出發去英國,希望係路上會見到你地😚

👁‍🗨開左一個港人圍爐群組 如果你都諗住起行,不妨交流下!



留言