電話卡點揀好?

英國呢邊流動電話計劃主要分兩種:


1. 上台月費 Pay monthly
類似香港月費計劃,一般簽24或30個月,有包或唔包新電話。

2. 不上台 Pay as you go
不上台,大公司(如EE, Vodafone, 3 等),可以係官網填表,佢會9秒9(係真係好快)免費寄一張去任何英國地址。如果用細台,通常你上官網買第一個月credit (如£10/20 一個月的計劃),該公司就會寄瑋張卡比你。

我上網睇完之後選擇左全網最平的Smarty, 佢其實係用3嘅網絡,咁我又上網check過3嘅網速都唔差,反正唔使上台,如果好慢的話下個月先算。我睇中左佢個 £20 一個月無限上網數據、通話同私信,因為我租左果度應該無寛頻,所以想一張卡手機電話兩用。到左英國後我會四圍試下呢張卡嘅性能,會再update大家。

買電話卡嘅麻煩位係大部分電信公司只肯寄sim卡去英國地址,如果想一落機就有sim卡用就要搵當地朋友幫手寄了。Exception係Giffgaff可以寄到香港(價錢£20 一個月80gb上網數據+無限通話同私信)

而網速最快嘅公司係EE, 依家有summer sale £20 有40gb (8/2020)

呢個網站對比晒所有電信公司的計劃, 有需要可以參考: 按此

其他方法:
  • 機場有SIM卡自動販賣機,但價錢較貴,等我去到影張相俾大家睇👍
  • 鴨寮街$130買一張3的SIM卡
如果大家有好介紹,請留言🙏

👁‍🗨小編開呢個page係為左分享我嘅移居經驗(估計撞板經驗會比較多😓)同埋希望係人生路不熟嘅英國識多幾個朋友。我將會係9月頭出發去英國,希望係路上會見到你地😚

👁‍🗨開左一個港人圍爐群組 如果你都諗住起行,不如識多個朋友?



留言

最多瀏覽

執喼好頭痛!?