未出發但想用英國電話號碼?有辦法!



大家都知道鴨寮街有得賣英國電話卡,亦都知道絕大部分英國電話卡喺香港冇辦法收到訊號(就算收到,都會當你漫遊收費極貴)。但如果都係想用英國號碼,小編發現咗以下方法!


今日同未出發但已經開始籌備緊移民嘅大家介紹Skype Number!呢個服務俾你可以用美金$6.5月費自選一個英國(或者其他國家)的電話號碼,利用Skype App 打電話,對方無需使用Skype,亦唔會知道你用緊App,佢只需好似平時咁樣喺電話度打俾你,而你可在 Skype 中接聽通話。


用呢個方法好處係當你喺香港時已經可以比一個英國電話號碼人哋,唔使當地人(例如雇主、搵屋agent)怕咗長途電話費而唔打俾你。

美金$6.5的月費已經包左接收所有全世界各地而來嘅電話☎️。假如你想用呢個電話號碼打出比任何人嘅電話,需要額外買Skype credit。


小編已經試過用呢個號碼來搵工,亦都試過用呢個號碼同僱主溝通(只係打黎同我約interview...未見面...)


以下簡單申請步驟:


首先去呢個網站:https://www.skype.com/zh-Hant/features/online-number/


選擇想要嘅國家同區域,之後揀番個靚number: 


詳細服務範圍:按此


用信用卡俾錢就搞掂! 10分鐘都唔使!


大家留意番, Skype 不能取代一般電話,也無法用來撥打緊急電話。


最後,祝大家馬到功成!搵到工上嚟分享吓心得!


利申:呢個唔係廣告post, 只係用過覺得好,純分享👷‍♀️



👁‍🗨如果你都係買左機票並會係8-12月出發英國,小編開左個小型TG谷比行程同進度都差不多嘅人交流下, 有興趣者可以加入: 按此 

如果你入唔到谷,可以TG我:K1r011

留言

  1. 買number個費用應該唔包通話時間, 但打入來接聽skype係唔收錢?

    回覆刪除

發佈留言